tisdag 9 juni 2009

Things are easy when your big in Japan

Somnade så skönt så skönt i soffan. Larmet på träning tjöt HÖGT men mitt omedvetna avlägsnade 'styggelsen'. Nu soffan, 3 timmar senare, nyvaken och ska nog ge sig för idag. Tror min kropp skriker efter en vilodag.
Jag vill ha Klüfts armar!!!!Och Sannas mage!!
Soldatfärdigheterna skall ökas under veckan, har redan börjat och resultatet är fläcktyfus på armarna. Jäklar vad jag har lätt att få blåmärken!! Och jag som tänkte ha klänning på fredag :(
Blir att hyrodroida massor.

Bamsekram till min vän som behöver den!

2 kommentarer:

  1. Alltså Klüfts armar är fantastiska! Har du nånsin sett hennes armar när hon "nästan" spänner musklerna (alltså när hon gör nån segergrej eller nånting där hon har armarna på ett sånt sätt att musklerna spänns lite grann)? Shit vilka biceps hon har, och då spänner hon inte ens på riktigt, då skulle väl musklerna poppa ut ur henne :)

    SvaraRadera
  2. klart jag sett, me like....me want! :D

    SvaraRadera