onsdag 1 juli 2009

The sun is not powerless

Knappt man har nått o säga mer än att sommar är riktigt sköööönt.
Guuud vad jag längtar till semestern!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har shoppat idag, nåt som ekonomin egentligen inte medger, och det blev inte en, inte två utan TRE klänningar! Gaaah....hur hände det där??! Skulle ju bara ha lite painkillers!
En klänning till bröllopet i helgen så den var befogad. MEN en långklänning, nog för att den var HUUR snygg som helst så kommer jag själv att måsta ställa till med en tillställning för att jag någonsin ska få använda den. Så ärligt talat så funderar jag faktist på att ha en fest 'festen för den där klänningen som aldrig varit men som du är så förbered för!'.
Tror jag måste lämna igen strandklänningen....jaaa det blev en sån oxå.

Nä packdaxs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar