måndag 10 augusti 2009

Shiny happy people

Första atbetsdagen är över, vilken rolig dag! Fått köra en fet bil, träffa boysen och hade ett långt och trevligt fikasamtal med Darling som alltid säger så kloka saker, nästan alltid iaf ;) Skallebangen slog till mot slutet och tog det som en signal att jag fick sova i soffan en stund när jag kom hem, Å det gjorde jag! Skönt skönt skönt....

Uppskattar iksu så mycket mer nu när man varit hemma och tränat i halvtaskiga 'diskogym', som nån kallade det. Svettats med skivstänger och crosstrainern idag, endorfinerna bara flödar så sömnen tar skada. Sicken tur jag sov en siesta idag då =)

Jag hoppas och tror på den här hösten! Kommer bli intensiv.
Måste samla ihop mina girls på en träff snart, miss them tooo much!

Time passes when you're not looking!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar