torsdag 23 april 2009

Double nature

Ännu en väldigt grön dag i solen. Shit vad det sliter på psyket ibland, speciellt när blodsockret fallit LÅNGT under normalvärdet! Tur man har Direktörn, Fyrkanten, Fysfanatikern, Livstils coachen mfl som håller ångan uppe med mig!

Imorrn blir det rock rock rock! MrU och Jag kör en roddare söderut och headbangar som bara 30+:are kan!!
Sommarskor på Knazen....och kanske mig oxå, behöver nog nya tror jag ;-)

Men först kjolfredag, och fototävling. Zeke ska begrundas och beundras av människor i uniform. Heja heja!

2 kommentarer:

  1. Du är galen sys! vet du det? Härligt småcrazy, underbar, hjärtlig, omtänksam, knasig, glad, possitiv, helt enkelt fantastig... jag är så glad att just du är min sys, det gör mig rikast av alla systrar i världen.

    Det är underbart att få denna supersköna inblick. Du skriver på ett underbart roligt sätt. Saknar dig nu när vi "gått om" varandra hela veckan. Men nu snaaart är du här å vi har en överaskning till dig. hihi.

    kram sys

    SvaraRadera
  2. Åh tack sys! Finner inga ord, puss på dig!

    Vilken härlig överraskning! Kan jag ligga där i min krampaktiga ställning när jag drömmer om 'hänget' hihi.

    Kram kram

    SvaraRadera