onsdag 1 april 2009

Nåjo

Trött trött... *gäsp*
Långa dagar blir det nu, tur man har påsklov att se fram emot.
Grilla med en mor som domderar över grillen -korven ska grillas från den HÄR sidan, akta ska du se!,
skidor -DU får släppa liften! Nä du! Åker man bräda får man skylla sig själv, och är FAKTIST din tur...,
55 årskalas - INTE nån nötkrämsskit i tårtan, VANLIG tårta ska det vara. Men SKA vi inte köpa tårta då? VA?!?! Är du galen! Nä vi gör själva. Jajaaa. Men ingen frukt på min bit! Och INGEN gammgrädde, då äter jag bara bullar.
en galen familj, riktigt längtar =)

Fick reda på idag att långtbortistan blir av, dock inte när. Framförhållning verkar inte vara FM's starka sida direkt, så om det blir för min del är fortfarande lite oklart beroende på om det blir i år eller inte. Den som lever får se...

2 kommentarer:

  1. *Fniss* The essens of fam karlsson har du fångat lysande tycker jag. ;)

    Beundrar ditt engagemang i saker du kastar dig med entusiasm ut i. men framförallt beundrar jag DIG, du är så omtänksam å go!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Å goare är jag nu med en ny säng! Nice! =)
    Tack sys!

    SvaraRadera