måndag 18 maj 2009

Hot lips

Fruktansvärt, FRUKTANSVÄRT!!
Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv!
Kändes som ansiktet stod i brand. Spelade ingen roll hur mycket man försökte att få det att släppa, det gick inte. GICK INTE!!
Går inte att beskriva i ord hur det kändes....

Man trodde man skulle vara förberedd men icke! Än fast man såg hur killarna en efter en, kvidande, vred sig i smärtor och kämpade sig fram så var man inte förberedd alls.
Tillslut så var vi bara en stor slemmande, tårsprutande massa som desperat försökte få lättnad från smärtan.
Tyvärr är det inte slut än. Just nu bränner det på mina läppar och det ser ut som jag har en riktig fläskläpp. 24 härliga timmar av smärta.
Vilken dag....

..men jag är väldigt stolt över två saker:
1. Jag grät inte som en skolflicka som sålt smöret och tappat bort slanten, inte ens nära.
2. Jag kräktes inte! Inte långt ifrån då smärtan var som värst men jag kämpade gärnet!

Nu en förflyttning av the ass från soffan där jag sovit sen jag kom hem, till sängen för att sova lite mera. HELT slut! Tog mig 1h OCH 15 min att gå hem!! Istället för 50min.

2 kommentarer:

  1. Gud vad starkt jobbat! Jag är grymt imponerad!:)

    SvaraRadera
  2. Puss på dig babe! =)

    SvaraRadera