söndag 17 maj 2009

You're the one that I want

En utmaning från sys blogg:
Tre saker som alltid finns i mitt/min:
Kylskåp: Ketchup, foundation (enligt en makeup-artists rekomendation), En Baileys som jag aldrig kommer mig för att kasta
Frys: Bär, älg-köttfärs, is. (kuber alltså, iskristallerna är inte ditlagda av mig)
Skafferi: Havregryn, konserver, pappersåtervinningen
Handväska: Nycklar, plånkan och en sony eriksson
Sminkväska: Fransböjare, maskara, brun ögonskugga
Badrumshylla: Tops, tandtråd, en ske-å tandborste (30-års present, kan varken slängas ELLER användas)
Förråd: Extramadrass, sängkläder, skor i drivor (man KAN ju vilja ha dom en gång till).
Hjärna: En låt, planer på projekt, en drös osorterat material
Jackficka: Oftas bara nåt kvitto, använder ju paltslunga till mina prylar =)
Kryddskåp: Salt, soja, citronpeppar
Barskåp: Massa olika barcardi som ALDRIG verkar ta slut (dock bra jobbat av alla på 30års festen, men mycket kvar ännu), sugrör och bira bira bärs bärs
Köksbänk: En skål med diverse skräp, telefon, en sten från mormor som det står 'Vänd mig' på ena sidan och...nä ni får komma förbi och kolla svaret själva =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar